meta>

nedeľa, augusta 25, 2013

Retro Glam

Už onedlho sa môžete na našom trhu tešiť na novinku z dielne Rimmel London. Je ňou riasenka z radu Scandaleys v štýle vintage, teda retro verzia v čiernobielom obale a s novým tvarom kefky.
Ako milovníčka riaseniek, a hlavne oranžovej verzie, som sa tešila na testovanie tejto novinky a hneď od začiatku sa zaradila medzi moje obľúbenkyne medzi riasenkami.
Riasenka riasy vytočí, predĺži, dodá im peknú čiernu farbu. Riasy nie príliš rozdelí, ale na druhej strane ich ani nezlepí. Je to také optimálne podľa mňa, pretože sú riasenky, ktoré moje mihalnice úplne dolepia, takže je to tak akurát.
Konzistencia náplne nie je ani hustá, ani príliš riedka, opäť taký stred. Sem tam sa stane, že sa aplikovaná vrstva trošku otrie o viečko, ale nič tragické sa nedeje. 

Ale pozrite sa na konečný výsledok, ktorý je aj tak najpodstatnejší:

Ak by som mala vyhlásiť stupne víťazov radu Scandaleyes, tak pomyselnú zlatú medailu by získala oranžová verzia Volume Flash, ktorá moje riasy perfektne rozdelila, na druhom mieste by skončila Retro Glam a na tretie miesto by som dala zelenú Lycra Flex.

1 komentár:

  1. Podľa mňa ti riasy pekne predĺžila a dodala potrebný objem pre krásny pohľad. Veď nemusí byť každá jedna riasa oddelená na 100%. :) Vyzerá naozaj fantasticky ! teším sa keď ju zahliadnem v obchode ! :)

    OdpovedaťOdstrániť