meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Blue Paradise 2. časť




Očné tiene Luminys

Tieto očné tiene už vo svojej zbierke mám a určite o nich pribudne podrobnejší článok. V letnej kolekcii Pupa si našli svoje miesto so 4 odtieňmi, ktoré sú naozaj krásne. Do predstavy leta ako "Blue Paradise" skvelo zapadajú farby, ktoré výrobca zvolil. Narábanie s nimi je jednoduché a tiene perfektne chytajú na očné viečko i bez dobrého podkladu. Tieto tiene sú jedny z tých, ktoré vrelo odporúčam, pretože som sa do nich zamilovala už pri prvom pohľade a pri prvom vyskúšaní.

Lesk na pery Perfection Natural Shine

Aj lesky sa dočkali svojej letnej verzie, tentokrát v troch odtieňoch ako laky na nechty, či ceruzky na oči /tie treba tiež vyskúšať, pretože mala som možnosť byť s nimi nalíčená a farby opäť nesklamali/. Vybrala som si Coral Sun už len preto, lebo ružových leskov mám plné zuby a hnedý mi neprišiel tak originálny ako tento. Lesk vonia krásne, má jemný ohybný aplikátor, vôbec nemám pocit veľkého nánosu lesku na perách a dodá im naozaj šťavnatý nádych do oranžova, čo je toto leto mimochodom IN. Všetko, čo je oranžové, resp. koralové je moderné a momentálne takú farbu považuje za skvelý ťah, či v kozmetike alebo obliekaní.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára