meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Fondontina Antitraccia


Keď som objavila obchody s Pupou, bolo mi hneď jasné, že musím túto kozmetiku vyskúšať. Jedného dňa som sa vydala do Piešťan do Auparku s jasným cieľom a to kúpiť si make-up. Chvíľu som sa obzerala, ale po pravde bola som stratená, avšak našťastie tam bola príjemná predavačka, ktorej som dala jasné požiadavky: "Chcem hydratačný make-up s nádychom do ružova." Na moje počudovanie, hneď vedela poradiť a ukázala mi jednu z mojich budúcich lások, čo sa týka make-upov.

Tu musím aj vyzdvihnúť personál v predajniach Pupa, pretože vždy bol ochotný poradiť a pomôcť. K tomu všetkému sa mi páči, že personál vie, čo predáva a to sa cení, lebo dnes to býva málo vídaný jav.
Mojim novým make-upom sa stal Fondotina Antitraccia odtieň 12, make-up, ktorý je podľa webovej stránky Pupa "jemný ako obláčik" so saténovým účinkom. Nenaťahuje pleť a nevytvára nepríjemnú a neprirodzenú masku. Minimalizuje nedokonalosti pleti, rozžaruje a hydratuje ju.
Objem flakóna je 30ml, má pumpičku, čím zabezpečuje dokonalú hygienu pri aplikácii, obsahuje SPF 15, je hypoalergénny, dermatologický testovaný a je určený pre všetky typy pleti. Cena je 13,90€, čo nie je na kvalitný make-up katastrofálne. /Len pre info, ak si chcete zadovážiť kvalitný make-up z lacnej kozmetiky ako je Avon,či Oriflame, tiež narazíte na také "pálky" ako je 13-15€ bez zľavy./

Krycia schopnosť nie je taká ako u Comfort lif od Deborah Milano, ale má iné prednosti. Čo sa týka konzistencie, je naozaj jemný a nie je hustý. Neviem, či je správne pomenovanie, že je "vláčny." Skôr by som ho odporučila na leto, pretože je to naozaj "ľahký" make-up, a preto si získal moje srdce, alebo teda skôr moju pleť, ktorá si nemohla sťažovať pri jeho používaní, pretože jeho konzistencia je naozaj vynikajúca a vyhovuje mojej náročnej pleti, ktorá sa začne šúpať pri každom nesprávne zvolenom kozmetickom produkte. Vôňa make-upu je priam dokonalá, jemná a nevtieravá a to ja môžem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára