meta>

utorok, januára 31, 2012

WAKE ME UP

Tentokrát vám predstavím novinku od Rimmelu a to nový make-up Wake me up. Je to rozjasňujúci make-up, ktorý zároveň minimalizuje prvé príznaky starnutia a viditeľné príznaky únavy pleti. Má ľahkú konzistenciu, dobre sa rozotiera, zakrýva póry, zanecháva pokožku hladkú a prirodzene vyzerajúcu. Obsahuje taktiež mikroperličky na rozjasnenie pleti, obsahuje peptidy napomáhajúce zvyšovanie elasticity pleti. Obsahuje vitamíny a ochranný faktor SPF 15.
Čo ja na to???
Odtiene mi prídu viac do žlta ako do ružova, pre lepšie krytie alebo zakrytie nedostatkov je potreba použiť dve vrstvy a nemusíte sa báť, že by na tvári vyzeral umelo. Dobre sa rozotiera, nežmolí sa a vydrží aj to studené počasie, ktoré momentálne vládne vonku.

1 komentár:

  1. Mám strašný problém někde sehnat make-up, co by mi vyhovoval, mám hrozně zvláštní pleť, světlou a když už se na ní najdou ty nedostatky, nejdou zakrýt.. ale dostal se ke mě přes kamarádku vzorek tohohle make-upu a určittě ho taky můžu jen doporučit! Krásně kreje, dokonce perfektně zakryl i černé tečky, se kterými mám problém.:) Určitě super výrobek, ale nevim, jestli si ho pořídím, kapesný stopnutý a brigáda se nedá sehnat, takže jaksi nejsou finance.:D
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť