meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Luminys Mono

Luminys alebo ak chcete vypaľované očné tiene od Pupy, sú hádam tie najlepšie tiene, aké som kedy mala. Široká paleta sýtych a intenzívnych farieb, ktoré vydržia neuveriteľne dlho a hádam aj všetko, čo očné tiene môžu prežiť.

Vďaka pokročilej technológii, ktorá vypaľuje tiene pri teplote 60°C po dobu niekoľko hodín, máme na svete dokonalé tiene. Možno niekto nebude súhlasiť, že sú dokonalé, ale podľa mňa tomu tak je. Veľakrát sa stáva a v súčasnej dobe je to úplne bežnou záležitosťou, že výrobca sľubuje nejaký efekt, či výsledok svojho produktu a po pravde "skutek utek" a my môžeme zbytočne čakať, že sa sľubované dostaví. Pupa Milano ako výrobca popisuje tento výrobok ako tiene, ktoré sú jasné, žiarivé a majú dlhú "životnosť" pri aplikácii, čo zabezpečuje koncentrát pigmentov a vzácnej perly. Na základe toho sa dajú použiť tiene na sucho aj na mokro. Pri mokrom použití sľubujú tiene intenzívne a perleťové farby, ktoré na očiach žiaria. Súčasťou zloženia je aj jojobový olej, ktorý pod "luminyskami" udržuje hydratovanú pokožku.

Aplikátor je vyrobený z prírodného latexu, tiene sú dermatologicky a oftalmologicky testované a sú hypoalergénne.

A čo ja na to?
Prvýkrát, keď som sa ocitla v Pupe, tak som sa zamilovala do týchto tieňov, ale kúpila som si nakoniec 4eyes. Naozaj krásne a intenzívne farby v puzdierku učarujú každú ženskú kozmetickú dušu , a potom sa naozaj len veľmi ťažko odoláva. A ešte k tomu, keď vám povedia, že majú v Pupe akciu práve na tieto tiene, tak nekúp to.
Preto som kamarátku poslala s jasnými indíciami na papieriku do predajne Pupa v BA, aby som si uchlácholila svoje srdiečko a mala dušu na pokoji. Skoro mi oči vypadli, keď som uvidela tie nádherné farby, ktoré som si vybrala - orgovánová a tyrkysová, no niečo úžasné.
Pri skúšaní som kombinovala obe farby, ktoré ostali na viečku rovnako žiarivé a intenzívne ako v puzdierku. Vôbec neopadávali, ostávali na viečku presne tam, kde som ich aplikovala. Prišiel taktiež rad na to, aby som ich vyskúšala na mokro a to "sranda" ešte len začala. To čo vytvorili tiene na očnom viečku som nečakala. Neuveriteľne tmavá tyrkysová farba, ktorá vytvorila súvislú vrstvu na očnom viečku. Fakt som padla na zadok.

Poďme ale k výdrži, pretože moje skúsenosti zatiaľ len potvrdili slová výrobcu a pri výdrži na viečku po aplikácii s ním musím len súhlasiť. Párkrát som sa zobudila ráno s nepohnutými očnými tieňmi, čo je pre mňa test trvácnosti a nie všetky tiene obstoja. Ďalším faktom je aj to, že po aplikácii na dobrý podklad sa hádam nedajú ani prstom rozmazať, čo je plus pre tie, ktoré si sem tam pri chvíľke nepozornosti vedia pretrieť svoje krásne namaľované očko bruškami prstov.

Líčenie s Pupou:
A tu je názorná ukážka použitia tieňov Pupa Luminys a 4eyes v praxi. Tiene Luminys som použila na sucho, ale aj tak si zachovali svoju krásnu a sýtu farbu.
A toto sú moje najnovšie prírastky do rodiny Pupa a samozrejme som s nimi spokojná ako 
s ostatnými tieňmi. :)

4 komentáre:

  1. Krásne líčenie. Vidno, že máš fantáziu a, že ťa to baví.
    Krásne farby.
    Zelená a vidím tam dokonca aj fialovú...nikdy by som nepovedala, že práve táto kombinácia sa mi bude tak veľmi páčiť. Je to skvelé. Vieš sa s tým pohrať, vytieňovať...no máš môj obdiv.


    evasedunkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. evka, fialova tam nie je...je to len siva so zelenou

      Odstrániť
  2. Evka asi myslela tu sivu, ta sa odraza do jemne fialkava :) mna by zaujimala konzistencia - vypadaju kremoidne a ja radsej pracujem s tuhymi...alemozno som to v clanku len prehliadla :)

    OdpovedaťOdstrániť