meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Pupa Milano ako kozmetická spoločnosť


Talianska kozmetická značka vznikla v roku 1976 a dnes ju vlastní spoločnosť Micys. Svoje produkty vyváža do 70tich krajín sveta a Slovensko nie je výnimkou.
pupa
Pupa v preklade znamená bábika, teda aspoň som to niekde čítala. Inak v prekladači som našla preklad "kukla", čo mne príde málo pravdepodobné. Skôr by som povedala, že ženy chcú byť ako bábiky, a preto ten názov.

puoa1
Táto kozmetika je asi pre mnohé jedno veľké neznáme, pretože na Slovensku nie je priveľmi propagovaná. Osobne som prvýkrát o nej počula počas jedného ročníka Miss Slovensko. Už si nepamätám v ktorom roku to bolo, ale mohlo by to byť aj 3 roky dozadu, ak nie viac, kedy sponzorovali "missky" a boli ňou líčené a víťazky dostali od Pupa Milano aj kozmetické balíčky.

Teraz som majiteľkou už druhého make-upu, očných tieňov a lakov na nechty od tejto spoločnosti a neviem si vynachváliť. Časom vám sem určite dodám recenzie a moje hodnotenia s fotografiami, aby ste si mohli urobiť aký taký obraz. Hlavne tie, ktoré túto značku nepoznáte.

puo

Na Slovensku dnes nájdete predajne v nákupných centrách Aupark a to v Bratislave, Piešťanoch a Žiline. V BA predajňu nájdete ešte v OC Eurovea a Avion. Aj východniarky si prídu na svoje, pretože už čoskoro tam majú v Auparku otvoriť predajňu.
Dnes nájdete Pupa Milano Slovensko už aj na sociálnej sieti Facebook, kde je perfektný prístup k zákazníčkam, či potencionálnym zákazníčkam. Dozviete sa tu množstvo informácii o starších a overených produktoch a samozrejme najhorúcejšie novinky. Neobchádzajú nás tam ani zaujímavé a kreatívne súťaže, kedy sa tu dajú získať kozmetické pripravky ako inak od Pupa Milano.
Najväčšou novinkou je hádam testovanie produktov, ktoré sa zaviedlo pred nedávnom, takže aj tie, ktoré doposiaľ neodskúšali túto kozmetiku, majú jedinečnú šancu si ju vyskúšať a samy posúdiť, či je to naozaj kozmetika, do ktorej sa oplatí investovať.

Viac informácii o tejto kozmetike teda nájdete na:
a samozrejme na sociálnej sieti FB:

5 komentárov:

  1. Ahoj, zaujala ma informacia ohladom otvorenia predajne Pupa v KE v Auparku? Je to uz iste? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokiaľ viem, tak je to isté, čaká sa len na otvorenie Auparku...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pupa v KE je už asi 2 mesiace otvorená :) a môžem len potvrdiť, kozmetika úžasná :) oplatí sa vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja som spokojna mam niekolko produktov :-) glitrovu ceruzku,tiene, praskajuci lak no suer :-) ale musim poznamenat ze pupa zrejme naozaj znamena babika pretoze "kukla" je babika po rusky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pupa je perfektná kozmetika , kupujem tam všetko , proste jednička......

    OdpovedaťOdstrániť