meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Pudrové sypké mono tiene


Pred Vianocami som zavítala do nášho hlavného mesta s cieľom opäť navštíviť predajňu Pupa, presnejšie v OC Avion, lebo podľa všetkého práve tam, je jedna z väčších predajní na Slovensku.
Po menšom blúdení, vyberaní lakov na nechty, som objavila práškové mono tiene. Cena prijateľná, len 3€ a ja som samozrejme nemohla odísť bez nich. Vybrala som si teda tmavohnedé tiene s flitrami, ktoré vďaka týmto flitrom dostávajú nádych do bronzova.
gd
Ostávalo počkať do Vianoc, kým sa objavia pod vianočným stromčekom.
Prvýkrát som ich vyskúšala na Silvestra a ostala som nemálo prekvapená. Farba rovnako sýta a pekná ako v puzdierku. Tiene sa dajú pekne vytieňovať, záleží to len na množstve prášku na aplikátore. Ak ho dáte viac, tiene sú naozaj tmavé a výrazne. Dajú sa však pekne aj rozmazať dostratena. Čo sa týka výdrže na samotnom viečku, tak sa nemusíte báť, že po pár hodinách by po tieňoch nebolo ani chýru ani slychu. Práve naopak, vydržia po celú noc a ani neopadávajú. Naozaj som ostala milo prekvapená, i preto som si ich veľmi obľúbila.
tresg
Jediné mínus vidím v obale, pretože sú sypké a nenachádza sa v nich žiadna krytka, ktorá by zabránila vysýpaniu sa pri otváraní. Preto si treba dávať pozor, aby ste nemali celé okolie seba i ruky od tieňov. Toto mínus však nie je také, žeby ma odhovorilo od kúpy iného odtieňu a už sa teším až znova zablúdim do predajne a zaobstarám si ďalšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára