meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Ultra Glossy


Keď vám poviem, že som kúpila v Pupe lesk a to len za 2€, asi by ste mi máloktorá uverila, ale áno, je tomu tak. Žiadna akcia, ale normálna cena, no a potom, že nekúp to!
Samozrejme, že tam boli aj drahšie lesky, ale nebolo obdobie, aby som si mohla siahať príliš hlboko do vrecka, tak som sa musela uspokojiť s "nižšou cenovou kategóriou."
Ako vždy, aj pri leskoch mali výber rôznych farieb, ale zakotvila som pri odtieni 04, bledohnedunký s perleťou.

faf
Lesk má príjemnú sladkú vôňu (takú na spapanie).
Aplikátor nie je taký, na aký sme zvyknuté na väčšine leskoch od konkurečných kozmetických spoločností, ale je to klasický štetec, ktorý sa používa pri aplikácii rúžu.
Na perách vyzerá pekne a dodá im objem.
Osobne mám veľmi rada, keď si ho nanášam a cítim jeho vôňu všade okolo seba.
Za malé mínus považuje to, že keď si dám na pery len tenkú vrstvu, mám pocit akoby som ho tam mala celú kopu aj do zásoby. Ale to je možno len môj subjektívny pocit.
Treba však vyskúšať, cena je prijateľná, hlavne pri jeho objeme 6ml, tak tu nie je nad čím rozmýšľať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára