meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Blue Paradise 1. časť


Pupa Milano túto letnú sezónu pre milovníčky tejto kozmetiky pripravila letnú kolekciu s názvom Blue Paradise a osobne si myslím, že každá si v nej nájde to svoje. Ja som našla a dúfam, že niečo ešte pribudne.

Trblietavý olej na tvár a telo

Nie som práve človekom, resp. ženou, ktorá na seba dáva nejaké telové krémy, či mlieka a tobôž nie, aby som si na seba dávala samoopaľovacie mlieka a veci tomu podobné. Nehovorím, že som neskúšla, ale nie som ten typ, ktorý to má za potrebu na seba dávať. Keď sa mi do rúk dostal trblietavý olej od Pupy, tak tiež som z toho nebola nejak priveľmi nadšená, ale tak vyskúšať som vyskúšala. Príjemná ľahká vôňa oleja ma dostala, naozaj niečo skvelé. Okrem "čuchania" bolo na rade aj vyskúšanie oleja. Prvýkrát som ho dala len na dekolt a na ruky a ostala som milo prekvapená. Na mojej svetlej, ba až bielej pokožke ostal jemný hnedkastý nádych s perleťou. Čo bolo ešte lepšie, vôbec to nekričalo, že: "Aha, si niečim napatlaná!" Na ďalšíkrát som k tomu pridala aj moje svetlé nôžky a bolo to. Olej je síce nemastný, ale pri obliekaní, či vyzliékaní je treba dať pozor, aby ste si svetlé oblečenie priveľmi neotreli. Predsalen je to niečo, čo je na tele navyše a nejak do musí ísť dolu. S čím Pupa Milano dobre zaklepla pri tomto výrobku kliniec po hlavičke, tak je to fakt, že olej má ochranný faktor SPF10, takže pred nanášaním oleja nemusíme použiť opaľovacie mlieko.

Lak na nechty

Od kedy som začala robiť gélové nechty, tak laky na nechty sa postupne stávajú pre mňa úchylkou. Pupa v rámci letnej kolekcie zaviedla aj tri nové odtiene: dva odtiene modrej a jeden fialkový. Osobne si myslím, že laky sú slabšou stránkou Pupy, ale po pravde, tie farby stoja za to, aby boli kúpené a v konečnom dôsledku vlastnené. Moja rada v rámci nanášania tohto laku je, že ho treba naniesť v dvoch tenkých vrstvách, aby vyzeral dokonalo a neboli problémy pri aplikácii a aby dobre zaschol. Inak farba je skvelá a ako som spomínala, páči sa aj chlapom. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára