meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Kozmetický rad Rice & White Tea Phytotherapy


Súčasťou tejto sady je:
· vyživujúci denný krém Rice & White Tea Phytotherapy
· hydratačné telový krém Rice & White Tea
· hydratačný sprchový gél Rice & White Tea

Už podľa názvu nám je jasné, čo je srdcom tejto sady. Pre tých, ktorých to nevedia, tak je to ryža a biely čaj. Ryža je zdrojom prírodných antioxydantov, vitamínu E a obsahuje mastné kyseliny vitamínov a minerálov. Biely čaj je tiež považovaný za účinný antioxydant, ktorý napomáha spomaľovať proces starnutia pleti, obnovovať a osviežovať pleť.

Vyživujúci denný krém Rice & White Tea Phytotherapy

Tento denný krém je aj vďaka ryži, ktorú obsahuje hydratačným a upokojuje pleť. Biely čaj zabezpečuje jej pružnosť a sviežosť.
Moja skúsenosť: Na prvý pohľad som sa hydratačného krému zľakla. Nedefinovateľná konzistencia akoby s hrudkami neveštila nič dobré, ale opak bol nakoniec pravdou. Síce krém vyzeral byť neuveriteľne hustý a mastný, bolo to len zdanie. A hrudky nakoniec ani hrudkami v pravom slova zmysle ani neboli. Po nanesení malého množstva na pleť bol síce hustý, ale prekvapivo sa tento krém vynikajúco vstrebal do pleti, ktorá ostala pekná a hladká. Nenechal na pleti žiadny mastný povlak, či nebodaj pocit, že mám na sebe nejaký krém a to sa cení hlavne pri nanášaní make-upu. Môžem povedať, že mojej "šupinkujúcej" pleti zatiaľ vyhovuje, ale niečo vyše týždňa je predsa len málo na to, aby som povedala, že je naozaj dobrý. Zatiaľ ma len milo prekvapil, tak dúfam, že tomu tak aj ostane.
Objem balenia je 50ml, čo je klasická veľkosť krému. Čo sa týka parfumácie krému, tak vôňa má asi za účel evokovať vôňu ryže a bieleho čaju, čo nie je práve najkrajšia vôňa, ale na kréme na pleť mi to vôbec neprekáža, pretože nie som zástancom sladkých vôní, z ktorých ma po pravde napína. Niekedy som zasa rozmýšľala nad tým, či je tento kozmetický rad vôbec parfumovaný.

Hydratačný telový krém Rice & White Tea

Telové mlieko zanecháva hodvábnu jemnosť a chráni pokožku proti vysychaniu a predčasnému starnutiu pokožky. Ryžový extrakt v tomto prípade, ktorý je plný proteínov, zvláčňuje pokožku.
Moja skúsenosť: Tento telový krém, je naozaj vláčny. Pokožku zanecháva jemnú a sviežu, ale opäť pár dní nestačí na posúdenie toho, či pokožka bude taká ako sľubuje výrobca. Ale prvé pocity sú pozitívne, tak treba ho len vyskúšať.
Balenie má 200ml, čo je približne toľko, koľko majú iné bežné telové mlieka, či krémy. Čo mi na telovom kréme prekáža je vôňa, ktorú naozaj neviem, či môžem nazvať vôňou, alebo neparfumovaným kozmetickým výrobkom. Jedno však viem určite, že ak je toto vôňa ryže a bieleho čaju, tak nepríde mi práve vhodná na telový krém. Osobne očakávam, že keď na seba niečo "napatlám", tak chcem, aby moje telo rozvoniavalo a malo príjemnú vôňu, čo sa nedá povedať, žeby telový krém mal.

Hydratačný sprchový gél Rice & White Tea

Gél obsahuje v podstate to isté ako pleťový a telový krém z tohto radu, čiže opäť má pokožke dodať jemnosť, pružnosť, hydratovať a vyživovať ju. Navyše je doplnený o vôňu z lotosového kvetu.
Moja skúsenosť: Gél je jemný, v podstate nepení, len vytvára na mokrej pokožke gélový film, po ktorom máte pocit, že pokožka je jemná a pružná.
Sprchový gél má objem 200ml. Možno sa vám to zdá málo, ale dnes aj iné kozmetické firmy vyrábajú takéto objemy a patrí medzi ne aj Avon, Oriflame, či Yves Rocher. Vôňa je asi najlepšia s porovnaním s krémami, ale tiež to nie je veľká výhra, pretože mi príde veľmi nevýrazná a slabá.

Celkové hodnotenie: Kozmetický rad Rice & White Tea mi kvalitou príde ako dobrý a kvalitný rad. Na skutočné posúdenie je však potreba dlhšieho testovania a koniec koncov, každému vyhovuje niečo iné, ale pokiaľ človek niečo nevyskúša, tak nemôže zistiť, či je to to, čo on potrebuje a čo mu vyhovuje. Na celom kozmetickom rade by som naozaj vytkla jeho parfumáciu, ktorá na pleťovom kréme až tak nevadí. Vadí hlavne na telovom kréme, ktorý ak si natriem na celé telo, tak určite vôňa pokožky nikoho priveľmi neohúri. Čo sa týka sprchového gélu, vôňa nie je najhoršia, avšak čosi jej chýba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára