meta>

streda, apríla 04, 2012

Mono Couleur

Dnes sa ku mne dostali tiene od Clarins. Na koľko mám doma pleťovú masku od tejto kozmetiky a som s ňou viac než nad mieru spokojná, tak som sa tešila na prvé vyskúšanie ďalšieho produktu od tejto kozmetickej značky.
Tipujem však, že to nie je normálne balenie tieňov, ktoré sa dá kúpiť, pretože mi na klasické tiene prídu maličké a jednotlivé odtiene sú pomenované. 
Na tejto paletke sa nachádzajú tri odtiene: 
04 Lovely rose - 09 Chestnut freeze - 12 Icy turquoise.
Balenie tieňov je výsuvné s praktickým zrkadielkom. Aplikátor je do paletky zasadený tiež vysúvacím spôsobom, kde je zo spodu balenia malý otvor. Ta tomto mieste prstom zatlačíte na aplikátor a ten sa vysunie. Po pravde ide to dosť ťažko, hlavne ak chcete aplikátor vrátiť na pôvodné miesto. Výhodou určite je, že vám neputuje po celom obale, čo je na druhej strane tiež výhoda, i keď paletka nie je hrubá a kryt by to tak či tak nedovoľoval.

Hneď ako som ich dostala, musela som ich samozrejme aj vyskúšať. Na prvé vyskúšanie na končeky prstom som myslela, že pigmentácia nebude žiadna sláva, ale ostala som celkom milo prekvapená. Veď posúďte sami.
Keďže som bola dnes unavená, tak som si samozrejme s nimi pospala. Ešte aj teraz večer vyzerajú dobre, takže som spokojná.
Určite si na prvé vyskúšanie našli cenné miesto medzi mojimi obľúbenými tieňmi. Hlavne preto, že sa nedrobia a neopadávajú pri aplikácii a  jednotlivé odtiene sa na seba chytajú.

5 komentárov:

  1. Vyzerajú pekne. Ani by ma nenapadlo, že modrá sa dá takto zakomponovať k hnedej a ružovej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to tiež nejak nezdalo, ale v podstate hnedá je nautrálna farba, a ruzova je fakt jemná, takze to vôbec netrhá a a vyzerá to pekne

      Odstrániť
  2. Krásne si sa nimi nalíčila...som rada, že sa tiene dostali do správnych rúk :)

    Eva S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. evi dakujem, ja som rada, ze som sa k nim dostala...

      Odstrániť
  3. fuuu , ked som uvidela tie tiene pokope , tak som si nevedela predstavit kao sa daju spolu skombinovat , no ked som uvidela obrazok na oku ,tak som bola nadsena ! milujem zemite tiene na ociach ale takto netradicne ich kombinvat ma nenpadlo . Od Clarins mam korketor a je super , skusim sa pozriet aj po tienoch. moj mail je m.dercova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť