meta>

piatok, apríla 06, 2012

6.3.2012

Dnes som som rozhodla sa s vami podeliť s mojim dnešným líčením. Možno pre niektoré na bežné nosenie trocha viac netypické farby, resp. farby, ktoré by ste si za normálnych okolnosti asi ani nedali. Ja som však toho názoru, že farieb sa netreba báť. Dôležité je nájsť správny odtieň a v neposlednom rade to nejak nakombinovať. 

Na dnešné líčenie som použila 4 odtiene:
Essence - 41 Spotted (matný zo starej kolekcie mono tieňov, je to taká vajíčková žltá)
Oriflame Beauty (červená paletka) - odtiaľto som použila tmavozelený, tmavohnedý a telový hnedý.
+ hnedá ceruzka Avon (obojstranná)


Je to jednoduché líčenie a myslím, že to zvládne každá z vás.

Najprv som tieň Essence aplikovala na celé pohyblivé viečko. Od vonkajšieho okraja oka som naniesla tmavohnedý tieň a potiahla som ho nad pohyblivým viečkom až k vnútornému okraju oka. Na vonkajší okraj pohyblivého viečka som naniesla tmavozelený tieň a nakoniec vytieňovala prechod medzi zeleným a žltým tieňom, následne som to isté spravila i s hnedým tieňom.
Nakoniec som tmavohnedý tieň s pomocou telového hnedého rozmazala do stratena. Na zvýraznenie líčenia som použila hnedú ceruzku na oči, ktorú som naniesla po celej dĺžke horného viečka (veľmi na tenko) a na krajoch zvýraznila hrubšou linkou. Pod okom som ju naniesla asi do dvoch tretín od vonkajšieho kútika oka.


Líčenie vyzerá sviežo a vôbec nebije do očí, takže si myslím, že je vhodné aj na denné nosenie, hlavne ak máte rady zelenú a žltú farbu a tým sa s zladiť so svojim oblečením. :)

1 komentár:

  1. Podľa mňa sú to fajn farby a tiež som toho názoru, že sa ich netreba báť :)

    OdpovedaťOdstrániť