meta>

pondelok, apríla 02, 2012

Yoghurt - Soothing Body Souffle

Ahojte, 
dnes vám predstavím novinku od Fleur de Santé, ktorú som mala možnosť vyskúšať v posledných dňoch. Je ňou upokojujúci telový krém s jogurtom obohatený o malinový extrakt, ktorý ma intenzívne upokojujúce vlastnosti a zanecháva pokožku hodvábne jemnú a prevoňanú.

V rámci novej sady Yoghurt Body Care si môžete zadovážiť sprchový krém a guľôčkový dezodorant. 




Jogurt obsahuje kyselinu mliečnu - prírodnú zložku pre zjemnenie pokožky. Jogurt obsahuje taktiež enzýmy a oleje, ktoré prirodzene hydratujú pokožku na celkom tele.


Malinový extrakt obsahuje silné antioxidanty ako je vitamín C, taktiež podporuje imunitný systém pokožky a obnovuje jej pevnosť a zlepšuje prekrvenie


Telový krém má vláčnu a jemnú konzistenciu, ktorá nezanecháva na pokožke pocit mastnoty. Vo väčšom množstve sa pri použití nežmolkuje, ako to robia niektoré telové krémy

Vzhľadom k tomu, že pri jeho testovaní som mala príliš vysušenú pokožku a potrebovala som, aby mi ju telové mlieko hydratovalo, nemala som po použití pocit, že sa s pokožkou niečo deje. Krém sa pekne vstrebal a to je asi všetko. Radšej som v týchto dňoch uprednostnila telový krém zo zimného radu Winter Care, ktorý mi aspoň trochu moju pokožku upokojil.
Viac o tomto kréme nájdete tu: 
Preto by som tento telový krém odporučila skôr na normálnu alebo mastnú pokožku.


Čo sa týka parfumácie samotného krému, tak na mňa vonia až príliš výrazne, i keď po nanesení na pokožku to až také silné nie je. Osobne mi taká výrazná parfumácia veľmi nevyhovuje, na koľko uprednostňujem príjemné a jemné vône telových mliek. 

Keby že mám vôňu telového krému k niečomu prirovnať, tak by som povedala, že vonia ako detská zubná pasta v ružovom obale na vrchu s krokodílom, ktorú som používala keď som bola malá. :)

Ak by som mala povedať, ktorý z telových krémov je podla mňa lepší, tak u mňa jednoznačne vedie ten z radu Winter Care, či už konzistenciou alebo parfumáciou. Parfumácia je však individuálnou záležitosťou každého z nás. :)


Fleur de Santé nájdete aj na:

4 komentáre:

  1. a ja som si ho ani nevsimla...:(

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...to přirovnání jak voní to úplně přesně vystihlo :D - taky mi to připomíná (mám sprchový gel) něco z mého dětství a stále jsem nemohla přijít na to co :)...já mám ten sprcháč a ten je fajný, celkem mě překvapilo, že krém až tak nebyl...ale co jsem měla možnost vyzkoušet Winter Care, tak celá ta řada byla tak super, že asi na ní jen tak nic nemá :)
    http://spacesusi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zuzi, netvrdím, ze je zly, ale winter care je proste podla mna lepsí :)

      Odstrániť