meta>

štvrtok, februára 23, 2012

Fix and Perfect Pro Primer

Nedávno som dostala od Rimmel-u na testovanie v podstate staronový výrobok a to podkladovú bázu pod make-up. Staronový preto, lebo produkt má svojho predchodcu a ten nový sa konečne dostane aj na náš trh a v novom šate.
Podkladová báza 5v1 má za úlohu zjemniť, vyhladiť, rozjasniť, zmatnieť a v neposlednom rade chrániť našu pleť. Póry by mali vyzerať minimalizované, jemné vrásky menej viditeľné a lesk pleti by mal byť neutralizovaný.
Toto všetko má zabezpečiť silikónové gélové zloženie, sférické púdre a samozrejme vitamíny a prírodné extrakty.
Rimmel odporúča podkladovú bázu používať buď samostatne alebo s niektorým make-upom z rady Match Perfection. Samotný obal podkladovej bázy je ladený do tejto kolekcie.
Fix and Perfect Pro má bezfarebnú krémovú konzistenciu s príjemnou parfumáciou. Na použitie stačí malé množstvo, asi ako guľôčka hrášku, ktoré vystačí na celú tvár. Báza pleť naozaj vyhladí a zjemní.
Osobne som ho testovala s make-upmi Lasting Finish 25H od Rimmel-u a Affinitone od Maybelline, čo sú dva rozdielne make-upy s rozdielnymi vlastnosťami. Lasting Finish hydratačný make-up, ktorý má hustú konzistenciu, zatiaľ čo Affinitone je riedky (viac ako sme asi zvyknuté, ale tie čo ho vyskúšali, isto potvrdia, že je to skvelý make-up) a pleť pekne zmatnie. 
Make-upy oba sa už pri nanášaní na bázu chovali inak. Trošku ťažšie sa rozotierali ako bez nej. Myslím, že to bude tým, že zlučovali s bázou, pretože aj výsledný efekt oboch make-upov bol iný ako bez jej použitia. 
Pleť vyzerala o mnoho lepšie, pretože oba make-upy vytvorili krásnu jednotnú masku. Avšak konečný výsledok sa mi viac páčil s Maybelline. 
Po celom dni som očakávala, že pri odličovaní bude na tampóne množstvo make-upu, ale nič také sa nedialo. Na vatovom tampóne som mala minimálne o polovicu menej make-upu ako pri bežnom odličovaní a nemám ani pocit, žeby make-up na tvári vydržal dlhšie. Práve to som očakávala od podkladovej bázy, že výdrž líčenia bude dlhšia. Na druhú stranu, i keď make-up z tváre počas dňa mizol, nemôžem povedať, že by pleť vyzerala lepšie či horšie, vyzerala normálne a pekne, takže mi to v konečnom dôsledku až tak nevadilo. Možno lepšie výsledky budú pri použití niektorého z odporúčaných make-upov z radu Match Perfection.
Určite túto podkladovú bázu pod make-up nezatracujem, príde mi, že je dobrá, ale na koľko ju nemám s čím porovnať, tak to ostáva na tejto úrovni a to, že je fajn. Treba určite vyskúšať.

8 komentárov:

  1. ako si sa dostala k testovaniu? ja tiez patrim k "rimmelkam" a zo zaciatku mi posielali dost vela vzoriek no akosi to skoncilo...ja podkladovu bazu nepouzivam, ale celkom rada by som skusila..mozno si ju aj kupim :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rimmel agentka ešte z čias starého webu rimmelu, ak chces testovat, tak musís splniť nové podmienky, tie sú napísané na webe...

      Odstrániť
    2. aj ja by som sa rada stala rimmelkou :) akoby sa mi to mohlo podariť?

      Odstrániť
    3. rimmelkou jednoducho, len sa prihlasis na strankach www.rimmel.sk cez facebook...ak by si chcela byt agentkou, su tam blizsie popisane podmienky

      Odstrániť
  2. hmm v poslednom čase vela čítam o podkladových bázach pretože by som rada do nejakej zainvestovala a najlepšie mi vychádza tá od loreal ale bohuzial je dost draha.... hlavne aby som sa neleskla, aby mi zamaskovala rozsirene pory a idealom by bolo keby mi aspon trochu zamaskovala jazvycky po akne :/
    no a asi toto bude patrit aj ku giveaway ak som dobre pochopila podmienky :D takze tereza.hiblarova@gmail.com .... a s tou rimel agentkou to je ako musim sa pozriet tiez by som skusila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem vyskúšať Pupa podkladovú bazu, majú tri druhy, len ta stoji okolo 14-16€, ale vraj je perfektná

      Odstrániť
  3. Ja som si ju zaobstarala tiež,a make up mi vydrží celý deň,len sa troška lesknem,čiže sa pudrujem,ale ja som celkom spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ted mám doma bázi pdo makeup od Mary Kay, akorát jsme si jí dneska vyzvedla na poště a vypadá super! tak jsme na ní zvědavaá, tahle ale vypadá taky dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť