meta>

pondelok, februára 27, 2012

Nahoď sa ako Fergie

Už dávnejšie som sa zúčastnila súťaže o parfém Fergie, kde bola úloha nalíčiť sa ako ona, prípadne nastylovať. Určite to nie je identické, ale tak aspoň trochu som sa pokúsila zo seba niečo vyčarovať, tak dúfam, že sa vám konečný výsledok bude páčiť.
Na líčenie som použila pleťový perleťový tieň, zlatohnedý tiež a hnedú ceruzku. Pleťový tieň som naniesla na celé viečko až po obočie. S hnedozlatým som zvýraznila vonkajšie kútiky oka a naniesla ho ako linku pod oko. Hnedou ceruzkou urobila tenkú hornú linku a zvýraznila som ňou aj hnedozlatý tieň spodnou linkou.  Do pravého obočia som si dala dva ružové kamienky.
Na líčka som použila bronzer a na pery bledohnedý rúž a hnedastý lesk na pery.
Účes bol otázkou pár minút, kedy som vlasy ledabolo vzadu natupírovala a ofinku len prehodila cez to a dobre zalakovala. Vzadu som vlasy stiahla gumičkou a účes bol na svete.
Nakoniec sa snaženie oplatilo a parfém Outspoken mám doma. :)

4 komentáre:

  1. Gratuluju! Na mém blogu probíhá giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WUáW FAKT SA TI TO PODARILO :) a outspoken vonia krásne :)...


    P.S.: pekné naušničky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdá sa mi že kebyže máš trošku viac pigmentu v sebe na tvári tak by ste boli úplne identické :)) za chvíľu máme akciu kde máme prísť v kostýmoch známych celebrít, tak ak sa neurazíš toto využijem a pôjdem za Fergie, osobne ju mám veľmi rada a mám obidva jej parfumy takže len dodať to že máš krásny blog :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tieto fotky si ešte pamätám zo stránky rimmel a fakt sa veľmi na Fergie podobáš :) Ja ju síce veľmi nemusím ale ten parfém som vyskúšala a je super, krásna vôňa a aj flakónik sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť