meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Comfort Lift


V tomto článku vám predstavím make-up z "dielne" kozmetickej spoločnosti Deborah Milano. Po tomto make-upe som sa obzerala dlhšiu dobu a na koniec som si ho zadovážila až po tom, ako mi začal dochádzať už druhý v poradí od Pupa Milano.


Čo sa týka zloženia, tento make-up obsahuje 3 druhy kyseliny hyalurónovej, ktorá hydratuje pleť v troch úrovniach: hĺbková, okamžitá a dlhotrvajúca hydratácia. Súčasťou zloženia jekomplex Ac Moisture, ktorý zlepšuje obranyschopnosť pleti. Silikónová zložka minimalizuje nedokonalosti pleti , zanecháva pleť vyhladenú a tónovanú. Biosacharidová guma4zabezpečuje liftingový efekt pleti a dodáva jej elastickosť a elastickosť. Určite nemenej podstatnou zložkou je čistý pigment, ktorý zabraňuje zotieraniu make-upu počas dňa.

Make-up sa dá zaobstarať v piatich odtieňoch a to Fair, Beige, Sand, Apricot a Ivory, pričom posledný spomínaný je najsvetlejší a odporúčam ho pre bledule ako som ja sama. Tento odtieň sa mi páči, pretože vôbec nie je príliš žltý či ružový, má skvelú, podľa mňa neutrálnu farbu, ktorá naozaj sadne na bledú pleť ako "riť na šerbeľ."

Je určený pre všetky typy pleti a je vhodný aj pre citlivú pleť. Objem flakónu je 30ml, čo je bežný objem pri make-upoch. Možno cena je troška odstrašujúca, pretože pôvodná cena sa je 15,20€, ale v katalógu sa dá vždy kúpiť o čosi lacnejšie.

Tento make-up si ma získal hneď od začiatku. Má hustejšiu konzistenciu a na tvári vytvorí peknú masku už pri malom množstve. Pekne zakryje pehy, resp. prípadne nedostatky pleti. Nie je vôbec mastný, netvorí fľaky, dobre splynie s farebným tónom pleti a nevysušuje pleť.
K tomu všetkému obsahuje OF15 a milo prekvapí aj príjemná parfumácia. Akoby povedala kamarátka: "Vonia tak zdravo."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára