meta>

nedeľa, júla 31, 2011

Nail Art Kit


Ahojte, dnes vám prinášam testovanie Nail Art Kit od Pupa Milano, čo je sada dvoch lakov, ktoré vyčarujú na vašich nechtoch naozaj niečo veľmi zaujímavé, veď sa sami pozrite.
Ďalej musím povedať, že síce podkladový lak dlho schne, ale na druhej strane, keď dobre zaschne, tak je naozaj "betónový." A to nie len na gélových nechtoch, ale aj na prírodných. Počas testovania som mala hlavne gélové a podrobila som ho fakt všemožným aktivitám a vôbec som ho nešetrila. Po troch dňoch bol v podstate nedotknutý.
Ak by vás po čase omrzel biely podklad, alebo iný podklad zo staršej ponuky, tak skúste vyskúšať aj iné laky. Osobne ja som pod tyrkysový top lak vyskúšala žltý, kedy moje nechty vyzerali skoro ako švédska vlajka, ďalej na zahodenie na podklad nebol ani čierny, či tmavomodrý, takže experimentovať sa naozaj oplatí.
Na záver môžem len konštatovať, že táto sada na nechty je skvelá, minimálne veľmi zaujímavá, určite použijem slovo kvalitná, čím potvrdzuje pre mňa, že Pupa Milano je skvelá kozmetická značka. Koniec koncov, môžem len odporučiť, pretože PUPA 4EVER!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára