meta>

piatok, novembra 29, 2013

Vyhladzujúci sprej na vlasy

Dnes píšem svoju prvú recenziu na výrobok od Avonu. Nie, žeby Avon nemal dobré výrobky, ale to čo používam, tak má vyskúšané asi väčšina bloggeriek a dievčat, takže nejakým spôsobom som nikdy nemala potrebu písať na ich výrobky recenziu.
Tento fakt sa však zmenil, keď som si zaobstarala vyhladzujúci sprej na vlasy s dlhotrvácnym efektom.
O čo vlastne ide?
Sprej na vlasy sa používa po umytí vlasov na to, aby moje vlasy zostali po vyžehlení dlho, dlho a zasa dlho rovné a nemusela som si ich prežehľovať každý deň. Čo je mnohokrát otravné a pre vlasy nie práve "zdravé."

S obdobným výrobkom som mala len jednu skúsenosť, presnejšie od firmy L´Oréal. Niektoré možno poznáte, aspoň ja si to pamätám, že to bolo v takej ružovej nádobke, ktorá obsahovala niečo ako kondicionér. Vtedy sa výsledok nekonal, vlasy sa aj tak vlnili a čo bolo ešte horšie, že som z toho mala mastné vlasy, ktoré ma po prvom dni ťažili.
Takže po pár rokoch som sa znova pustila do niečoho podobného, ale tentokrát teda od Avonu. Sprej neobsahuje žiadnu hustú tekutinu, takže to bolo prvé plus. Sprej vonia takou klasickou vôňou "avoňáckych" šampónov, čím sa nič nepokazilo. 
Čo bolo a je však podstatné je, že vlasy prípavok nezaťažuje, nemastí a hlavným bodom programu je, že počas dvoch dní, kedy som si vlasy neumývala boli moje vlasy rovné a jediný pramienok, ktorý som si prežehľovala bol nad čelom, kde som sprej nepoužíla, vzhľadom k tomu, že prvé čo sa mastí prirodzene je ofina 
v tejto časti vlasov vo všeobecnosti nepoužívam prípravky,
ktoré sa nezmívajú).
Tento výrobok vrelo odporúčam, a ak som vás mojím príspevkom zaujala a chcete vyskúšať, tak napíšte, resp. zavolajte svojej Avon Lady, pretože teraz sa dá zohnať za skvelú cenu.
A keďže sú stylingové výrobky za takú super cenu, tak už sa teším na sprej na ochranu vláskov pri fénovaní. :)

1 komentár: