meta>

pondelok, augusta 01, 2011

Atomic Red


Konečne som sa dostala aj k nejakému výrobku od Deborah Milano. Nie, žeby som tieto výrobky nemala, ale skôr som vždy zabudla, že môžem urobiť článok alebo teda recenziu na túto kozmetiku a na jej nejaký výrobok.
Deborah Milano je na Slovensku pomerne neznáma značka, ale predáva sa prostredníctvom priameho predaja ako Avon, či Oriflame.

atomic red
Na úvod k tejto kozmetike vám prinášam článok o rúži Atomic Red, ktorý som dostala ako uvítací darček pri registrácii. Samozrejme som si mohla vybrať aj odtieň podľa vlastných predstáv, len to nejak nevyšlo. :)
Vybrala som si odtieň Light Red, nie je tak ani červený ako hnedý. Po pravde dosť tmavý, hlavne pre mňa, pre človeka s ryšavými vlasmi a bielou tvárou posiatou pehami. Koniec koncov, ani tmavý rúž nie je na zahodenie, hlavne v tejto dobe, keď je stále IN mať pekné a výrazné pery. Síce dominujú farby ako ružová a červená, ale to si myslím je len malý detail, ktorý si nikto nevšimne. Hlavné je mať pekné a sýte pery.
To, že je tmavý, nič nemení na fakte, že je to skvelý rúž. Výrazná a hlavne trvácna farba, ktorá prežije takmer všetko. Či pitie alebo jedenie. Trvácnosť na perách som cítila tak 3-4 hodiny, čo je v celku slušné.

Sestra si pri registrácii vybrala odtieň Rose Red, čo je jemný ružový odtieň. Ten ma naozaj dostal. Je naozaj krásny a na perách vyzerá skvelo.

rose red
Jedinou nevýhodou je asi cena, ktorá je naozaj odstrašujúca, hlavne pre nás mladé a nezarábajúce. Pôvodná jeho cena je totiž 9,50€ a v akcii sa pohybuje okolo 8 - 8,50€, čiže si naozaj musíme pre tento skvelý rúž siahnuť hlbšie do vrecka. A zase po pravde, nie je to až taká krátkodobá investícia, žeby sme si sem tam nemohli vyhodiť z kopýtka alebo nepožiadali priateľa (tie ktorého majú), či nezasponzoruje nejakú tú výnimočnú "výlohu".



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára