meta>

pondelok, augusta 01, 2011

Riasenky od Rimmel London

Volume Flash MAX

Volume x10 Flash curves

1-2-3 Looks

Glam Eyes Lash Flirt

Volume Flash Max vs. Volume Flash Max Bold Curves

Extra WOW Lash

Max Bold Curves

3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako vraví moja sestra "špirál a líčidiel nie je nikdy dosť" :), tak trochu nechápem čo tým chce povedať ale ja viem že si musím v obchode do nákupného košíka priložiť aspoň 2 špirály od Rimmel London, pretože už podľa tvojho testovania to vyzerá naozaj presvedčivo pri kúpe. Asi si kúpim tú MAX BOLD CURVED a Extra WOW lash a ja naozaj neviem si vybrať pretože všetky vyzerajú dokonalo. :)

    natasa.findrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa snáď najviac zaujal make-up Match Perfection od Rimmel, vyzerá to tak, že kryje naozaj dobre a tak asi pri najbližšej návšteve prihodím do košíka tento make-up. Ja mám problém zohnať ten, čo by mi vyhovoval tak, že naozaj ako "riť na šerbel" a na tvojom blogu som sa toho dosť dozvedela, super ... "-"
    martha83@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť