meta>

pondelok, augusta 22, 2011

Letné líčenie s FdS


Dnes vám predstavím líčidlá od Fleur de Santé, presnejšie lak na nechty, lesk na pery a očné tiene z radu Sun Ray. Všetky tieto výrobky sú ladené do hnedého až zlatistého odtieňu, čiže neutrálne farby vhodné na každodenné či večerné líčenie. 

Doposiaľ som nemala skúsenosti s dekoračnou kozmetikou FdS, takže som bola naozaj zvedavá aká je, či splní moje očakávania a nároky, ktoré kladiem na dekoračnú kozmetiku, pretože u mňa obstoja len naozaj kvalitné "šminkátka."

Takže hneď ako sa mi dostali tieto tri hnedozlatisté kúsky do ruky, tešila som sa, že aj ja môžem vyskúšať niečo nové, čo ešte vo svojej zbierke nemám a zároveň sa o svoje skúsenosti podelím na svojom blogu.

Lesk na pery 
Jemný a zlatistý lesk na pery nie je skutočnosti ani zlatý, len obsahuje množstvo malých zlatých trblietok. Pôvodne som si myslela, že lesk zanechá na perách nepríjemný pocit z trblietok, ktoré budú prilepené na perách, ale práve naopak. Lesk nelepí, nezanecháva viac či menej trblietok, k perám je jemný a taktiež nemám pocit nánosu lesku na perách. Čo ma však trocha mrzí je fakt, že výrobca v popise produktu tvrdí, že má vôňu vanilky, ale ja mám pocit, že to okolo vanilky ani neprešlo. Parfumácia lesku mi príde umelá, troška nepríjemná. Na druhej strane má príjemnú sladkastú chuť. 
Trblietky nie sú dobre vidno, lesk je jemný na perách /č. 93980/
Lak pri dvoch vrstvách /č. 93978/
Lak na nechty
Tento lak na nechty má zaujímavý odtieň, hnedý s nádychom do ružova a opäť plný malých zlatistých trblietok. Pri jednej či dvoch vrstvách je lak jemný, taký nenápadný, pri troch vrstvách dosiahnete farbu ako vo flakóniku laku. Malým mínusom pre mňa je rýchlosť schnutia laku, ale nie je to také zlé. Lak sa nešúpe ani pri viacerých vrstvách, čo je na druhej strane samozrejme jeho veľkým plusom. 

Očné tiene 
Na koniec som si nechala ten najlepší produkt. Očné tiene presne spĺňajú moje predstavy o dobrých a kvalitných tieňoch. Krásna sýta farba sa na viečku zachováva, neopadáva, perfektne chytá na očné viečko i bez fixátoru, či iného podkladu. Na povrchu tieňu je je zlatistý prášok, ktorý sa už po prvom použití zotrie, ale pod ním sa skrýva krásna hnedozlatá farba, ktorá stojí naozaj za to. S týmito tieňmi som nad mieru spokojná a už po prvom použití zapadli do okruhu mojich najobľúbenejších očných tieňov, takže ich môžem len vrelo odporučiť.
Očné tiene v puzdierku a po ich prvom použití /č. 93977/
Tiene FdS skombinované s bledožltým tieňom 

2 komentáre:

  1. Nakoľko moja mama odoberá katalóg od tejto kvalitnej a dobrej značky, raz som neodolala a objednala som si tento úžasný lak na nechty (ktorý vrelo doporučujem) číslo 93978. Už pri dvoch vrstvách vizeral famózne :) k výbere tohto laku mi pomohla hlavne tvoja recenzia .) tak ďakujem

    natasa.findrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je ten moj, istý na obrázku, ktorý mi poslali na testovanie, je velmi pekný a ako hovoríš, pri dvoch vrstvách je fakt parádny :)

    OdpovedaťOdstrániť