meta>

utorok, júna 12, 2012

Lash Accelerator

Rimmel prináša opäť na trh novú riasenku a to Lash Accelerator.
Podľa môjho názoru určite stojí za vyskúšanie.


Po dlhšom používaní som zistila, že jednou vrstvou dosiahnem na riasach pekný a výrazný efekt na oboch očiach, čo určite ocenia asi dievčatá, ktoré chcú dosiahnuť výrazné riasy. 
(a poznáte to, stále "namáčame" kefky do farby, aby riasy boli mega čierne
ale to spôsobuje vyschnutie riasenky)
Ďalším poznatkom je to, že už nepoužívam na rozčesanie rias inú kefku, jedine vtedy, ak majú riasy zlý deň a zlepia tak, že to inak nejde.

(na pravom oku (teraz to vľavo :)) mám také všelijaké mihalnice, 
ale na tom druhom je skvelo vidieť, čo riasenka dokáže :)

Ešte vám prinášam ďalšiu fotku a musím povedať, že som sa do Lash Accelerator-ky zamilovala!

Po častejšom používaní som úplne z riasenky nadšená! :) Veď posúďte samy :)


3 komentáre:

  1. Ahoj! Tvůj blog jsem našla přes Google.sk a jelikož píšeš o kosmetice, chtěla bych Ti nabídnout napsat 3 články o kosmetice za jejichž zveřejnění bys získala kupon v hodnotě 23 euro na nákup produktů z webu parfums.sk. Napsala bych Ti to soukromě, ale nemůžu na Tvém blogu najít kontakt, v případě zájmu a pro bližší info mi napiš na mail wilwarin444@gmail.com
    S pozdravem
    Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně teda řasenka nevyhovuje, je spíš pro VELMI PŘIROZENÉ líčení, spíš řasy jen načerní, výraznějších řas se mi ještě nepodařilo dosáhnout, ale možná bude chyba ve mně.
    Pár recenzí jsem oběhla a vzhledem k tomu, že hodně lidí zlepšení pozoruje, pokusím se ji dopotřebovat, ale kupovat znovu ji asi nebudu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite zavisi vela od toho ake mas riasy, ja som na začiatku s nou nebola vôbec spokojna a teraz som z nej uplne nadšena a to uplne, zo dna na den ju mam radsej, a ak budem potrebovat riasenku, určite si ju znova zaobstaram :)

      Odstrániť