meta>

nedeľa, marca 02, 2014

60 seconds a lá Rita Oro

Novou tvárou Rimmel-u sa stala speváčka Rita Ora, ktorá dostala jedinečnú možnosť (podobne ako Kate Moss) vytvoriť vlastnú kolekciu farieb lakov na nechty - 60 seconds.

Mne na testovanie došli dva odtiene:


703ka je klasická biela farba, dúfala som, že bude aspoň trocha perleťová, resp. niečím zaujímavá, ale nestalo sa tak. Ako každý biely lak, ktorý som mala, tak robí prúžky pri lakovaní.
613 je tmavofialový odtieň, ktorý sa niekedy javí do tmavomodra. 

Ako je už zvykom, laky schnú veľmi rýchlo. Výdrž na mojich nechtoch je asi 2-3 dni. Zavisí to od činností, ktoré robím a od stavu mojich nechtov.

A toto je môj posledný blog na laky 60 seconds. Po pravde už som nevedela, čo mám k lakom písať, veď sú to stále tie isté laky, len majú nové farby.



Moje staršie agentské Rimmel blogy na témy s lakmi 60 seconds:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára