meta>

streda, apríla 09, 2014

Moje jarné úlovky

Na túto jar som sa tešila, pretože som si zaumienila doplniť trochu moju skriňu.
V prvom rade to chcelo nejakú bundičku. Pôvodne som chcela jeansovú s koženkovými rukávmi, ale tie slovenské obchody, no proste bieda. Jediné, kde som také niečo objavila bolo v New Yorkeri.
Mali ich tam na výber viac, ale s čiernymi rukávmi len jednu, a tá bola krátka. Takže nič pre mňa, mám sa rada a nemám chuť prechladnúť kvôli výstrelkom módy. 
Po prejdení celého OC som si nakoniec zadovážila tento kúsok z Orsay a som velice a prevelice spokojná. 
Napokon vďaka akcii som si zobrala domov ešte aj šatku na vyše, ktorá bola zadarmo. :)
Malú kabelku mi doniesol ešte Ježiško, ktorý bol na nákupoch u Vietnamcov. Kabelka je s dvoma priečinkami, retiazka cez rameno sa dá skrátiť. Jje to taká žúrkabelka, do ktorej sa zmestia všetky potrebné "fachšametle." :)
Noooo, a nakoniec to chcelo samozrejme nové jarné botičky. Uprednostňujem nízke a pohodlné topánky. Čo ma však tento rok dostalo bolo, že sa objavili členkové poltopánky v pánskom štýle. 
Takže bolo jasné, že nejaký taký kúsok musí byť môj. 
A toto bola láska na prvý pohľad, a na druhý boli už moje. :) I <3 Baťa Shoes :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára