meta>

utorok, júna 16, 2015

Zeleninový šalát so syrom a šampiónmi

Vzhľadom k tomu, že v poslednej dobe si s mojim vymieňame fotky s tým, čo si ktorý urobil k obedu alebo na večeru, som sa rozhodla sa s niektorými kúskami podeliť. 
A taktiež nebudú chýbať ani nejaké tie dobrôtky :)

Mám veľmi rada zeleninu a mohla by som ju jesť na kilá a k hlavnému chodu by som nepotrebovala ani ryžu ani zemiaky. Taktiež už máme sezónu zeleninky, takže smelo do šalátov rôzneho druhu.

Na môj obľúbený šalát budete potrebovať:
  • pór
  • maslo
  • čerstvé šampióny
  • ľadový šalát (prípadne iný druh šalátu)
  • červená paprika
  • cherry rajčinky
  • uhorka
  • mozzarella (alebo iný syr, ja dávam aj cottage cheese)
  • soľ, čierne korenie, mletá rasca, provensálske korenie
Postup:
Na panvici osmažíme na masle na krúžky nakrájaný pór, trocha posolíme. Pridáme umyté nakrájané šampióny. Pridáme rascu, čierne korenie a provensálske korenie (ak chcete, pridajte do tejto zmesi povarenú brokolicu). Počas smaženia šampiónov si nakrájame ostatnú zeleninu a syr.
Pripravovanú zmes môžeme pokojne presoliť, resp. celkovo viac ochutiť, pretože zmes potom pridáme do neochutenej zeleniny.
Keď už máme šampióny osmažené, ešte za tepla ich zmiešajte so zeleninou a syrom a hneď podávajte
Šalát ak necháme dlhšie stáť, tak pustí príliš veľa šťavy, a potom nevyzerá príliš vábne. Taktiež ho neodporúčam dávať do chladničky, lebo maslo, na kt. sa robila zmes stuhne.
Prajem dobrú chuť! :)
Verzia s rukolou a bez syra


Verzia s takým tým "kučeravým" šalátom a s cottage syrom




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára