meta>

utorok, júna 16, 2015

Floral skirt

Začiatkom jari začal byť na Slovensku veľký boom s krásnymi prekladanými sukňami. A bolo jedno, či je jej dĺžka do pol stehien, nad koleno alebo tesne pod kolená. Po takej jednej som zatúžila aj ja... A ešte k tomu aj po kvetinkovej. 

Jediná vec, ktorá ma odrádzala od kúpy bola hlavne cena, málokde som ich videla pod 30€, tak som sa rozhodla, že si nejakú urobím. :) Začala som pátrať po nete a zháňať látku. Nakoniec som sa rozhodla pre stránku Dom látok. Sídlo firmy je v ČR a očividne má firma aj veľa práce, takže som si nejaký ten týždeň počkala, kým mi látka došla.
S maminou sme ju nejak dali dokopy, predsa len je vyučená krajčírka a suknička je na svete. :)


Keď už bola sukňa hotová, tak som prehrabala celú skriňu, aby som našla niečo, čo sa k nej hodí jak riť na šerbeľ. Skúšala som rôzne blúzky, tričká a vyhralo to zelené (viď foto). 

Outfit v praxi

Tričko z Tchibo
Bunda Orsay
Kabelka od Vietnamca
Balerínky z BonPrixu
Okuliare Gate

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára